CALUN LEBIH BERSIH

 

CALUN LEBIH CEKAP

 

CALUN LEBIH AMANAH

 

ANAK TEMPATAN....

 

BERILMU....BERWAWASAN

 

Thursday 18 April 2013

Salam perjuangan semua,

Tuan-tuan boleh melihat blog-blog di bawah bagi mendapat maklumat terkini tentang Dr Mazlan dan Permatang Pauh

www.sinarpermatangpauh.blogspot.com
http://mediapermatangpauh.blogspot.com/
http://novandri.blogspot.com/
www.anwaraidc.com

-Admin-

7 comments:

  1. dr..salam perjuangan..air muka dr sgt ikhlas..salam dr kuantan..vote 4 BN

    ReplyDelete
  2. Salam Dr. Semoga perjuangan kita diberkati dan dirahmati olehnya. Aminnn.

    ReplyDelete
  3. Assalam Dr Mazlan....semoga menperoleh barakah dari Allah S.W.T.

    ReplyDelete
  4. http://zulhaswadi.blogspot.com/2013/04/apabila-kreatifnya-manusia-menjelang.html

    ReplyDelete
  5. asssalamualaikum dr mazlan...saya juga anak permatang pauh sama seperti dr mazlan..saya juga seorang yang menentang al-jburi..dr mazlan banyak soalan yang saya ingin tujukan pada dr mazlan..walaupun saya peyokong kerajaaan akan tetapi masih ada yang saya tidak berpuas hati pada sistem kerajaan pada masa kini..suara yang saya harap dapat tembs ke atas gagal dan tidak berfungsi..saya cuma dapat memperjuangkan hanya pada media..akan tetapi siapa saya..saya bukan ketua cawangan bukan ketua permuda bukan ketua bahagia..sejauh mana suara saya mampu lepasi..saya inginkan sebuah pentas agar suara saya dapat semua mendengarnya..bukan untk kepentingan diri sendiri tapi untuk semuan..kalau nak harapkan ketua permuda ketua bahagian mereka masih ada kepentingan mereka sendiri..saya tiada medium saya sendiri untuk bersuara hasrat ntk menketengahkan apa yang saya perjuangkan tiada..dalam jelajah kempen dr mazlan nanti saya amat berharap dr mazlan dapat singgah di permatang rambai..saya akan berada di sana..nama saya zainol abidin hasan..saya bukan lah dari golongan elite tetapi cuma dari akar umbi yang tidak langsung di pandang...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...
    Saya harap tuan pulang semula ke pangkuan Pas dan memperjuangkan Islam.. kalahkan umno.. sekiranya tuan masih dalam umno. Akhirnya tuan termasuk dalam golongan yang zalim.
    sila lawati blog ni

    http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2013/04/nak-pertahan-kalimah-allah-tapi-mazlan.html

    ni ruang komen sy didalam blog tersebut...

    Allah itu tuhan yang Maha Pencipta... Baca Bismillah... dan fahami ertinya.
    Maksud bacaan Bismillah.... Dengan nama Allah , tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

    Maka tiada halangan bagi kafir untuk menyebut nama Allah tetapi dalam penggunaan kitab atau cetakan atau elektronik adalah tidak dibenarkan sama sekali kerana

    1. ' Ya tuhan kami, janganlah engkau jadikan kami sasaran fitnah bagi kaum yang zalim (85) Dan selamatkanlah kami dengan rahmat engkau dari (tipu daya) orang-orang yang kafir (86). ( Yunus ayat 85-86)

    2. Al Quran : (2) Al Baqarah : Ayat 120

    Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemauan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. (QS. 2:120)

    Maka ayat-ayat ini sudah jelas... kafir ini sentiasa ada tipu daya. Kita orang islam diminta tidak termakan hasutan dan provokasi puak-puak kafir yang sentiasa ingin melihat kita berpecah.

    Kaum yang zalim itu jelas nyata umno (pendokong melayu islam kononnya).. sebab peringkat permulaan bible perkataan God dibenarkan ditukar kepada perkataan Allah.. Kemudiannya difitnahnya orang yang mendedahkan kejahatan mereka.

    Dasar Tranformasi Umno Baru juga menganiaya anak orang melayu islam.. sebab dasar tranformasi ini mencanangkan mereka dengan pendidikan dua aliran iaitu barat atau islam dan ia juga bertambah berat apabila anak orang islam disantaikan dgn hiburan yang mencontohi orang kafir sehingga anak orang islam tidak tahu membezakan tipu daya orang kafir.

    Ini pengkianatan besar pendokong tranformasi Umno baru terhadap akidah melayu islam.

    Wujudnya.. Sifat 20 puluh itu untuk menguatkan keimanan orang islam bahawa Allah itu tidak merupai apa yang dikatakan oleh orang kafir dan ia tidak wajar dihujahkan dalam penggunaan kalimah Allah.

    Bersahabat dgn orang kafir bertujuan memperbetulkan pandangan mereka tentang Islam dan mengatasi tipu daya mereka. Ia adalah perbuatan yang lebih baik daripada bergaul dengan orang zalim..

    Sekian...

    ReplyDelete
  7. Aku bersyukur kerana mendapat hidayah petunjuk menjadi seorang Muslim. Tapi apabila saya melihat gambar Dr Mazlan Ismail ….. aku menangis melihat gambar bapa syaitan yang pakai kopiah . Ya Allah , betapa deritanya hatiku selagi wujudnya makhluk yang bernama Dr Mazlan Ismail yang tidak akan insaf. Dia bercakap tentang Islam tapi tidak sedar dia sendiri sedang menyesatkan orang lain pula.

    Sila ke Facebook saya :

    https://www.facebook.com/abuhasan.chan?ref=tn_tnmn

    ReplyDelete